6 Ağustos 2013 Salı

Alışveriş Zamanı #2: Bayram Şekerlerim Geldi :)


Bayram öncesi herkesin bir miktar kendini şımartmaya hakkı vardır değil mi? Tabi çoğu insan bunu kendine bayramda giyebilecek kıyafetler alarak yaparken, ben ve benim gibi kitap kurtları bayram tatilini kitap okumak için fırsat bilip kitap alışverişi yapar :))

Bende okuoku.com`un Ephesus kitaplarında %40 indirim yapmasını fırsat bilerek 4 tane kitap aldım kendime ve neyse ki bayram tatilinden önce bugün elime ulaştı :)


Aslında çok masumane bir şekilde girmiştim okuoku.com'a :) Merakla çıkmasını beklediğim Tanrıçanın Mirası, ön satışa sunulmuştu ve onu sipariş edecektim. Fakat Ephesus kitaplarının %40 indirimli olduğunu gördünce dayanamadım ve uzun zamandır okumak istediğim Ejderin Aşkı ve Ejderin Arzusu'nu da listeme ekledim. Gel gör ki bu kitapların hiç biri kargo bedava kampanyasında olmadığı ve de toplam tutar 50 TL'yi bulmadığı için Kayıp Kız'ı da eklemek durumunda kaldım (kafama silah dayadılar sanki). Hal böyle olunca 1 tane derken 4 tane kitapla çıktım siteden. :) Tamamen düzenin kurbanı oldum anlayacağınız :)

Ayrıca kargomun içinden Martı Yayınlarından çıkan Bir Beslemenin Günlüğü kitabının ön okuması çıktı. Bu da bayram hediyesi sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...