26 Temmuz 2013 Cuma

Yorum: Samantha Young - Gölgelerin Kanı (Warriors of Ankh, #3)


Normal insanlar gibi yaşamak; tüm isteği bu...

Kutsanmış bir Ruh Yiyici olan Eden, Ankhların yaptığı ani bir baskında yok edilmek üzereyken bir savaşçı tarafından kurtarılarak Ankha dönüştürülür. Ancak savaş sırasında Ankhlar tarafından ağabeyi öldürülen Edenın amacı bellidir: ağabeyinin intikamını almak ve hayatını normal insanlar gibi sürdürmek...

Ailesini ve geçmişini bir kenara itip kendini intikam almaya adayan Eden bu düşüncesinden vazgeçecek midir? Aşkı, arkadaşlığı ve güveni hissedebileceği bir dünyayı yeniden bulabilecek midir?

Samantha Young "Kan Günlükleri" serisinin son kitabıyla okurlarını unutamayacakları bir heyecanla buluşturuyor.


Yazar: Samantha Young

Çevirmen: Gülfem Çırak
Yayın Evi: Martı Yayınları
Tür: Paranormal, Genç-Yetişkin, Gerilim
Seri: Warriors of Ankh/Kan Günlükleri
Sıralama: 3/3
Goodreads: 4,26 (1.909)


- Yorumum -


Gölgelerin Kanı, Samantha Young`un Warriors of Ankh/Kan Günlükleri isimi serisinin 3. ve son kitabı. Bu sebeple ilk iki kitabı okumamış arkadaşlar için bu yorum bir miktar spoiler içerebilir, uyarmadı demeyin.




Eden için babasının evinde yaşadığı dehşet yıllarında tek dayanağı olan biricik abisikle çok seviyorum :) Vurdumduymaz tavırları, hazır cevap halleri ile Eden`a oldukça benzese de bu tavırlarındaki çocuksuluğu inanılmaz sevimli..


Eden ile Noah arasında ki ilişki bu kitapta daha da oturuyor. Her ne kadar zaman zaman problemler yaşasalar da (Eden`ın hayatında ki herşey gibi) Noah`nın sabrı, sevgisi ve anlayışı ile herşeyin üstesnden geliyorlar. Diyorum, bu adamda Peygamber sabrı var.


Bunca şeyden bahsetmişken Cyrus`dan bahsetmeden olmaz. Her yaptığı ile nasıl muhteşem, nasıl, sevecen bir insansın sen yaa. Tüm kitap boyunca Eden adama baba desin diye bekledim, zira ben bile baba demek istedim. Hele ki kitabın sonunda öyle duygusal bir kısım vardı ki duygulanmadım desem yeri olur.


Bu seride herşey var, bol aksiyon, her türlü dövüş, bolca kan, tabi ki aşk ve paranormal karakterler. Benim gibi bu tarz kitapları seviyorsanız ama henüz bu seriye başlamamışsanız, hala geç değil hemen bir kitapçıya gidip seriyi edinmeye bakın. Pişman olmayacaksınız..


Puan:4



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...