12 Temmuz 2013 Cuma

Yorum: Sylvia Day - Sana Bağlandım (Crossfire, #3)

Sen benimsin!

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. "Ah, Eva." Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideonın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Evanın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi?

Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldumla iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor. 

Yazar: Sylvia Day
Çevirmen: Ayşe Kaya
Yayın Evi: Doğan Kitapçılık
Tür: Yetişkin Edebiyatı, Romantik
Seri: Crossfire
Sıralama: 3/5
Goodreads: 4.08 (39,719)


- Yorumum -

Sana Bağlandım Sylvia Day'in Crossfire Üçlemesinin (serinin üç kitap ile bitmeyeceği açıklandığına göre belki de Crossfire Serisi demek daha doğru olur) üçüncü kitabı. İlk yorum olarak bir serinin üçüncü kitabının denk gelmiş olması biraz talihsizlik oldu ama ilk yorumum için oldukça heyecanlı olduğumdan daha fazla beklemek istemedim. Belki vakit bulduğumda ilk iki kitabı da yorumlayabilirim diye umuyorum.


Yorumum -her ne kadar dikkat etmeye çalıştıysam da- serinin ilk iki kitabını okumamış olanlar için bir miktar spoiler içerebilir. Uyarmadı demeyin.

İkinci kitabı okumuş olanlar oldukça etkileyici bir sonla bittiğini hatırlayacaktır. Gideon, Eva için kolay kolay hiç bir insanın yapamayacağı birşeyi yapmış ve bunu yaparken de Eva'yı mecburen kendinden uzaklaştırmıştı. Bu kısımlarda açıklama olarak tek söylediği şeyin "Bana güven" oluşu eminim ki sizi de benim kadar sinir etmeyi başarmıştı. Sana Bağlandım tam da ikinci kitabın bittiği yerden devam ediyor. 

Açıkcası bu kitap benim için serinin şu ana kadar ki en iyi kitabıydı. Bunun sanırım en önemli nedeni de daha fazla diyalog olması. Zira önceki kitaplarda tartışmanın tam ortasında sevişmeye başlayarak her seferinde "eee ne oldu şimdi bu konu" dememe sebep olmuşlardı. Evet bu kitapta da fazlasıyla seks var ama artık biraz daha düzgün ve daha çok diyalog içeren bir ilişkileri olduğu söylenebilir.

Kitabı diğer kitaplardan öne çıkaran bir diğer neden de önceki kitaplar da bahsi geçen bir çok olayı açıklığa kavuşturduğu gibi devamlı da bir hareket içeriyor oluşu. Brett'in (Eva'nın eski sevgilisi) yeniden ortaya çıkması, Corinne'nin ( Gideon'ın eski nişanlısı) her ne kadar ortalıkta görünmese de kendisini sık sık hatırlatmanın yollarını bulması, Eva'nın annesine isyanı, Eva'nın babasının geçmişini öğrenmesi ve Gideon'ın Eva için yaptıkları (kimse bu adamın romantik olmadığını söylemesin). Kısacası önceki kitaplara göre çok daha dolu bir kitaptı denebilir sanırım. 

Peki kötü yanı yok muydu? Vardı malesef ve en önemli olanı da önceki kitaplara göre bu kitapta yazarın çok daha açık bir dil kullanmış olması ki bu kadar detayın zaman zaman beni rahatsız ettiğini söylemeliyim. 

Son olarak serinin devamı ile ilgili endişemi de paylaşmadan geçemicem, serinin önceki kitaplarına göre bu kitabın bu kadar dolu olması son kitap olarak yazılmaya başlanıp sonrasında serinin devam edeceğinin açıklanması olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle de serinin ilerleyen kitaplarında, bitmesi gerekirken bir sezon daha uzatılmasına karar verilen diziler gibi kabak tadı vereceğini düşünüyorum. Tabi bunu devam kitaplarını okumadan bilmek mümkün değil. Beni utandıracağını umuyorum.


- Serinin Diğer Kitapları - 
Sana Soyundum
Sende Kendimi Buldum
Sana Bağlandım

Puan: 3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...