31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yorum: Amy Plum - Ölmem Gerekirse (Revenants, #3)

SEVDİĞİNİ KURTARMAK İÇİN NE KADARINA HAZIRSIN?

Vincent beni bulmak için pek çok hayat boyunca beklemişti, ancak ortak geleceğimize dair hayallerimiz bir anda paramparça oldu. İkimizin de “arkadaş” olarak tanımladığımız biri ona ihanet etti ve ben de Vincent’i kaybetmiş oldum.

Şimdi düşmanımız France’ın ölümsüzlerini hâkimiyeti altına almaya son derece kararlı ve istediklerini elde etmek için bir savaş başlatmaktan da kaçınmayacaklar.

Heyecan dolu bir macera… Aşk, mücadele, gözyaşı, sürpriz bir son…


Yazar: Amy Plum
Çevirmen: Esra Çakıruylası
Yayın Evi: Akılçelen Kitaplar
Tür: Paranormal, Genç-Yetişkin, Aşk
Seri: Revenan/Benim İçin Öl
Sıralama: 3/3
Goodreads: 4,29 (3.353)
 
- Yorumum -


Ölmem Gerekirse, Amy Plum`ın Akılçelen Kitaplar`dan çıkan Revenant/Benim İçin Öl Serisinin, Benim İçin Öl ve Ben Ölene Kadar`dan sonra çıkan 3. ve son kitabı. Bitmesin diye ne kadar yavaş okumaya çalıştıysam da (ne kadar mümkün olabilirse) bitti ve ben gerçekten çok üzgünüm. Bu nedenle yer yer duygusallaşabilirim, mazur görün lütfen.

2. kitabın ne kadar kötü bir yerde bittiğini hatırlarsınız. Vincent`ın ölümü ile şoka girmiş, 3 gün elime başka kitap alamamış ve internette konuyla ilgili türlü türlü araştırmalar yaparak yazarın bir yerlerde “Şaka yaptıııııımmmm” tarzında bir açıklamasını bulmaya çalışmıştım. Fakat maalesef ki olmadı L Vincent`ımız artık yoktu.
Ölmem Gerekirse an itibari ile 2. Kitabın bittiği yerden başlıyor ve bir kere daha görüyoruz ki Vincent gerçekten ölü. :( (Bir türlü sindiremediğimi anlamışsınızdır sanırım.)
Fakat sonra birden Katy zihninde Vincent`ın sesini duyar. Vincent`ın Şampiyon güçlerini transfer edebilmek için onu uçuş sırasındayken öldürerek ruhunun dünyada kalmasına sebep olan bastı bacak Violette, Vincent`in ruhunu kendisine bağlamıştır. Fakat gel gör ki bilinmeyen bir sebepten ötürü Şampiyonun güçlerinin transferi işlemini gerçekleştirememiştir.
Bu gelişmeleri öğrenen Katy için artık tek bir amaç vardır. Ne olduğunu hatta var olduğunu bile bilmediği bir çare aramaktadır ve bu çare bir anda önlerine çıkar. Tekrar-cisimlendirme. Fakat bu o kadar kolay değildir. Her şeyden önce asırlar öncesinden kalan bir testiyi bulmaları gerekir ve bunun için sadece 3 gün süreleri vardır, yoksa Violette`in Vincent`a güç transferi hakkında bilgi edinmesi için verdiği süre dolacak ve onu yanına çekecektir.
Üstelik tek sorunumuz da bu değil, ülkenin dört bir tarafından akın akın Numalar Paris`e gelmektedir. Violette`in hedeflediği savaşın çıkmasına çok az bir zaman kalmıştır. Bu sırada Şampiyon olmadığı anlaşılan Vincent`ın durumu belirsiz, Bran`ın dediğine göre Şampiyon henüz gelmemiş ve bardialar sayıca azınlıktadır. Kısacası herşey bizim geri-dönenlerimizin aleyhine işlemektedir. Üstelik Şampiyonun gücünün almaya kararlı olan Violette`de oturup sadece savaşı beklememekte, hain planlarına devam etmektedir.
Kısacası her sayfası dolu dolu, bol romantizm, bol bol da aksiyon içeren bir kitap olmuş Ölmem Gerekirse. Kitabın ve de serinin bitmesine çok üzüldüm ama “Keşke bitmeseydi” de diyemedim. Çünkü yazar sonu öyle güzel bağlamış ki, 1 sayfa daha fazlasını kaldırmazdı diye düşünüyorum.
Bu serinin bu kadar sevilmesinin bir nedeni var dostlar, okumadıysanız henüz geç değil alın okuyun. Şiddetle tavsiye edilir.

- Serinin Diğer Kitapları -

Benim İçin Öl
Ben Ölene Kadar
Ölmem Gerekirse


Puanım: 5

1 yorum:

  1. Kitaplar tek kelimeyle süper seriyi 2 kez okudum ama yine okuyacağım bugün Birşey okudum kitapların ikinci serisi varmış türkiyeye geldimi onu merak ediyorum bilen varmı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...