16 Temmuz 2013 Salı

Yorum: Jennifer L. Armentrout - Opal (Lux, #3)

Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemon`ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.



Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.


Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.


Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.



Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Yayın Evi: Dex Kitap
Tür: Paranormal, Genç-Yetişkin, Romantik
Seri: Lux 
Sıralama: 3/5
Goodreads: 4.49 (18,874)


- Yorumum -


Opal, Dex Kitap'tan çıkan ve oldukça ses getiren Lux serisinin üçüncü kitabı ve şunu söylemeliyim ki bu seri bir muhteşem :) Her kitap bir öncekini aratmayan türde.

Yoruma nasıl başlamalı nasıl yapmalı hiç bilmiyorum. Yazmaya başladıkça akacağını umuyorum :) Zira kitapta aynı bu şekilde bitti, bir kere başlayınca kesinlikle elinizden bırakamayacağınız garanti. Uykusuz gecelere hazır olun :)


Bildiğiniz gibi 2. Kitabın sonunda aramıza katılan Dawson tek bir amaçla hareket etmekte. O da tabiki sevgilisi Beth'i SD'nin daha doğrusu Daidalos'un elinden kurtarmak. Bu amacı ve garip davranışları nedeniyle yeniden kardeşini kaybetmek istemeyen Deamon ise bebek bakıcısı gibi her dakika Dawson'ın peşinde dolaşır. Taa ki Dawson'ı kararından döndürmenin imkansız olduğunu anlayan Katy, Beth'i kurtarma konusunda Dawson'a yardım edeceğine söz verene kadar.

Bu arada Adam'ın ölümü ile oldukça değişen o sevimli kızımız Dee artık Katy'nin yüzüne bile bakmamakta. Bu duruma oldukça üzülen Katy, hele de Dee ve Ash'in kanka modunda dolaşmaya başlamaları ile iyice kendini yalnız hisseder.

Neyse ki Katy ve Deamon cephesinde artık herşey yolunda. Her ne kadar devamlı bir engel çıkması sebebiyle çok fazla vakit geçiremeselerde artık resmen birlikteler. Tabi durum her kitapta bizi hayretlere düşüren Deamon'ın yeni yönlerini de keşfetmemizi sağlıyor. Örneğin o ukala, kendini beğenmiş öküzün aslında iflah olmaz bir romantik olduğunu. Ancak bir uzaylı bu kadar kötü huyu bünyesinde barındırırken bu kadar sevimli olabilir. Merak ediyorum daha ne kadar sevilesi olabilirsin Deamon :)

Yazımdan anlayacağınız gibi birkaç olay dışında kitap oldukça sakin ilerliyor. Her ne kadar okumama engel olmasa da sırf bu nedenle açıkcası biraz hayal kırıklığına uğramıştım kiiii son bölümlerde olaylar kızışmaya başladı. Detaya girip spoiler vermek istemiyorum ama özellikle son bölümde nefes almayı unutabilirsiniz. Uyarmadı demeyin!

- Serinin Diğer Kitapları -

Obsidyen
Oniks
Opal

Puan: 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...