22 Temmuz 2013 Pazartesi

Alışveriş Zamanı #1: Kargolarım Geldiii :)

 Size yeni cicilerimden bahsetmek istiyorum.. Aslında kargom elime 3 gün önce geçti ve ben resimlerini o zaman çekmiştim ama aklımdan çıkmış. Bugün merakla beklediğim diğer kargom gelince bu postu yazmanın tam zamanı olduğunu düşündüm..



Bakalım ilk kargomun içinden neler çıkmış..




Gabriel Serisi uzun zamandır merak ettiğim bir seriydi, hepsiburada da kitapların tanesinin 9 TL olduğunu görünce direk sepete attım :)

Gölge ve Kemik, hem kapağı hem de konusu ile dikkatimi çeken bir kitaptı. Üstüne kitabı okumuş olan arkadaşlarımın yorumları eklenince, almak farz oldu :)
Kahramanların Görevi uzun zamandır alışveriş listemde olan bir kitaptı, fakat devamlı önüne başkaları girdiğinden alamamıştım. Fantastik edebiyat tutkunu biri olarak kendimi ayıpladım ve ilk olarak  sepete bu kitabı ekledim. Okumak için sabırsızlanıyorum :)
Sağdan Birinci Mezar, her yerde karşıma çıkan ama nedenini bilmesemde hep uzak durduğum bir kitaptı. Sonunda bu kadar karşıma çıkmasının bir nedeni vardır diye düşünerek kitabı almış bulunuyorum.


Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee işte bugün gelen biricik kitabım..




Ölmem Gerekirse, merakla beklediğim Revenant serisinin malesefki son kitabı :(

Her ne kadar son gelen kitap olsa da elimdeki kitap biter bitmez direk başlamayı düşünüyorum hatta sabırsızlanıyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...