12 Temmuz 2013 Cuma

Merhaba..



Uzun zamandır açmak istediğim ama her niyetlendiğimde ya fırsat bulamadığımdan ya da cesaretim kırıldığından dolayı bir türlü açamadığım bloğumu görüldüğü üzere sonunda açtım. Bu benim ilk bloğum olduğu için hala keşfetmeye çalışıyorum aslında. Tasarımın yavanlığı (ki tamamen default temalardan biri, hiç bir şey yapamadım henüz) bu yüzdendir ama en kısa sürede iyileşecektir diye umuyorum.


Bu bloğu ziyaret eden ve şu anda bu yazıyı okuyan her ziyaretçinin olduğu gibi bende kitap almaya, kitap saklamaya ve en çok da okumaya bağımlıyım. Okuduğum bir kitabı, izlediğim bir filmi oturup saatlerce konuşup tartışabilirim ama her zaman beni dinleyecek kadar sabırlı insanlar olmuyor etrafımda maalesef. İşte bu blog da tam olarak bunun için açıldı. Okuduğum ve okumak istediğim kitaplar hakkında kendimce düşüncelerimi paylaşabileceğim bir yer olsun istedim.


Her türlü yorum ve eleştiriniz için şimdiden teşekkürler.

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...